Spawacz Reviews

Co dziś zrecenzujemy?


  • Index
  •  » Offtopic
  •  » Najgłupszy temat na świecie, czyli... Poznajmy się bliżej (WTF?!)

#1 2011-09-02 22:38:16

 MasterOdra

Początkujący grzyb

Skąd: Piaseczno
Zarejestrowany: 2011-07-12
Posty: 24
Punktów :   
WWW

Najgłupszy temat na świecie, czyli... Poznajmy się bliżej (WTF?!)

Po zmuszeniu was byście tu weszli powiem tylko jedno... Wielki non-sens, ale czemu nie możemy się bliżej poznać? Chodzi mi o to byście się pochwalili na czym potraficie grać, wasz ulubiony film itp. Nie wiem co powiedzieć (wzruszyłem się gdy to pisałem)... po prostu jest mi zaszczyt poznać Burmistrza miasta Smoleńsk...

Tak więc nie wiem czy to coś ruszy, ale piszę bo mi się nudzi.

Imię: Rafał
Nazwisko: M.
Przezwisko: Murzyn, Hugo, OdrasekSpierdalsek (przez VAnakin98V)
Ulubiony filmos: Gladiator, Transfuzja (Transformers), Szeregowiec Ryan, Sherlock Holmes, Avengers,
Loffciam perskusie: gram dokładnie od listopada 4 lata i pół miesiąca...
Zajęcia pozalekcyjne: Przesiadywanie na komputerze, spanie, paczenie na książki
Wiek: 16 lat

Ciąg dalszy:
Ulubiony aktor: Russell Crowe, Harrison Ford, Eddie Murphy, Cezary Pazura, Zbigniew Zamachowski
Ulubiona aktorka: niestety mój gust jest straszny, ale szczególnie chcę przedstawić aktorkę: Meg Rayan
Ulubiony gatunek gry: Ostatnio przypadł mi do gustu gatunek SH - Survival Horror
Dziewczyna: NO...
Ulubiona postać komiksowa: Spider Man, Optimus Prime, Batman, Niesamowita paczka, Megatron
Książki: Uczta dla wron (George Martin), Gra o tron (George Martin), Opowieści z Narnii (C.S Lewis), Trylogia Zdrajcy Łotr (Trudi Canavan) i wiele innych
Data urodzin: 15 Marca 1996 r.
Sport: Ewentualnie piłka ręczna
Ulubiony sportowca M/Ż: Agnieszka Radwańska, Kaka (piłka nożna -,-),Sławomir Szmal, Marcin Awiżeń
Ulubione zespoły:
1. System Of A Down
2. AC/DC
3. Disturbed
4. Metalica
5. Godsmack
6. Vavamuffin
7. Coma
8. The Offspring
9. Sonic Syndicate
10. HammerFall
11. Sonic Syndicate
12. Sabaton